fish"s blog..;)

Saturday, September 29, 2007

Bibit-bibit terakhir


Create Your Own

Assalamualaikum..
Selamat menyambut Ramadhan al-mubarak.. Anyway.. Bile pk2 balik, tinggal beberapa minggu je nak abes studi..means tinggal berapa minggu je lagi kita akan bersama..segala memori duka dan indah akan menjadi realiti selepas beberapa bulan ini..ape yang kite kecapi akan tinggal hanya memori dalam sebahagian dari hidup kite..hmm..sedih..
Hmmm..
Sedih rasanye..kene meninggalkan rakan-rakan.. kelas, lecturers n macam-macam lagilah..susah rasenye nak melepaskan ape yang kita ada..ada pepatah menyatakan berkawan biar seribu, bercinta biar satu..btol r tu..tapi susah nak lepaskan kawan yang beribu tu..
Hehheeheee..
Banyak kenangan yang tersimpan didalam fakulti Masscomm.. dari part one, kita saling cuba mengenali antara satu sama lain..kite agak close at that time.. time part two, kita mule tunjukkan taring..taring yang kita simpan dan sembunyi time part one..hehehee.. time tu dah mula ade sentiment berpuak-puak.. masing-masing ada geng sendiri..kalau yang bergaduh tu memang plastic klu face to face and kalau group yang x tahu tu memang tak tahu langsung..memang wat hal dalam dunia sendiri..tapi, walaupun ade sentiment mcmtu, kite still unite kalau ade projek..macam part two, kite kene organize family day..memang semua yang bergaduh menjadi satu..buat family day tu lah yang merapatkan kembali hubungan kita..and the story starts there..
Ohhh…
Sebenarnye banyak sejarah yang telah kita lakarkan..cume kekadang tu kite yang x perasan or sedar..kite sibuk ngn keje and hal masing-masing..aku just xnak bile dah berpisah baru terasa kehilangan…memang rugi..make sure kite unite and still contact each other.. Fuuhhh… sekarang ni pun masing-masing tengah sibuk ngn keje masing-masing..assignment melambak.. dengan blog lagi..presentation interculture.. take home test..benda2 tu semua dah cukup wat kite bz n lupe yang kite x lama lagi akan berpisah..pastu bersambung dengan final exam plak..
fuuhhh…
perit..nak atau tak, kite kene berpisah gak..thatsthe reality..but make sure bile kite berpisah nanti, biar ada moment yang kite akan cherish bersame-same..cos kelas kite memang best n no one cant deny it..Tup..tupp..tupp.. Semua sudah berakhir..tapi make sure it ends up well..jgn memori yang berlalu itu just gone with the winds..ok..

No comments: